7 Haziran 2014 Cumartesi

Mimlendim!! :)



Aynı Kitabın Altında beni Mimlemiş!! :)

Blog açma hikayeniz nedir?

Okulda sürekli İrem ve Eylül bundan konuşuyorlardı.Bende ister istemez dinliyordum.Sonra tur yaptıklarını yeni insanlarla tanıştıklarını falan gördüm fikir aklıma baya bir yattı sonra da : "İnsanlar benim yorumlarımı mı okuyacak?" şokuna girip bu blogu açtım :)

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

Blog ismini tüm bir Tarih dersi boyunca düşünüp bulamadıktan sonra işi şakaya vurmaya başlamıştım.O sırada bu blogu Merve'yle açmayı düşünüyorduk -kendisi yakında blogunu açacak- bende şöyle dedim : "Tek başıma olsam Melis Kitaplar Diyarında olurdu." Hani ismim Alis'e benziyor falan diye bununla da dalga geçmiştik sonra İrem ve bana aynı anda DANK!! etti ve çok güzel olduğuna karar verdik :3

Hangi mevsimi seversiniz?

İlkbahar.Çünkü kış ve yaz dip mevsimler.İkisinde de sıcağın ve soğuğun doruklarını yaşıyoruz.Ama ilkbahar çok cool.Terlesen rüzgar esiyor, üşüsen yağmur yağıyor.Rahat bir mevsim yani ;)


Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

Neden bilmiyorum ama şu an hiçbir şey çağrıştırmıyor , tıkandım kaldım :D

Blog yazmak size ne kazandırdı?

Blog yazmak aslında çoğu insana sorumluluk bilinci ve kitap okuma isteğinde gelişme kazandırır. Ama bende ikisi de fazlasıyla var o yüzden şu an bir şey katmadı.Bekliyorum :)

Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?

Kitap okumak çünkü şu yorumları bile yazarken ölüyorum , bir şeyler yazmak ve beğeniye sunmak cidden zor iş.

Şiir mi, roman mı, hikaye mi?

Şiir okuyan biri değilim.Hikaye de çok kısa geliyor ve kitaptan alışkanlık olarak devamını bırakıyorum o yüzden kesinlikle ROMAN.

En çok etkilendiğin film?

Şu an aklıma Uyumsuz dışında hiçbir şey gelmedi.İlla ki vardır ama yine beynim durdu :D

Hangi tür kitap / film?

Fantastik kitapları seviyorum *yalan söyledi tapıyor* ama distopyalara da çok bağlıyım <3

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?

Şahsen küçük olmanın *kendini 8 yaşındaymış gibi hissetti* faydalarını sonuna kadar kullanan bir insan olduğum için öğrencilik diyeceğim.Ama sınavlara bayılan bir mazoşist olduğumu da sanmayın :P


Kitap okumak mı, film izlemek mi?

Kitap okumak.

Klasik giyinmek mi, spor giyinmek mi?

Spor. Çünkü daha rahat . Klasikte insan kendini Kasıntı gibi hissediyor. *Çaktırmayın Fedakar'lıktan geliyorum ve bir Uyumsuz'um.

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?

Kitap Kitap Kitap <3

En sevdiğin yemek nedir?

Mantı <3 <3 <3

En sevdiğin dizi?

The Tomorrow People'dı.. -ne yazık ki kaldırıldı :'( - 

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Teleportasyon . Yani ışınlanmak, çok isterdim doğrusu <3

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Elini kolunu oynatamayacak kadar halsiz olmak.

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?

Ohoo.İlk 5'ten ziyade bende bi ilk 35 falan var :D :D Ama ilk 5'im: 

Kuşatma ve Fırtına
Kıyamet Sonrası
Mefisto'nun Öpücüğü
Yandaş
Deliryum

Mimlediklerim:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder