30 Nisan 2014 Çarşamba

Anime Yorumu #1- Lovely Complex



Anime adı: Lovely Complex
Tür: Komedi, Okul, Romantik
Bölüm sayısı: 24
Yapım yılı: 2007





Merhaba :) İlk anime yorumumu ilk izlediğim animeyle yapmak istedim:yani Lovely Complex <3

Ana karakterlerimizi tanıtarak başlayayım:Risa Koizumi ve Atsushi Otani.

Risa, 1.70 boyunda,deve olarak görülen bir kız.Bizde olsa -boy ortalaması olarak söylüyorum- boyu normal sayılabilirdi ama kızların boyunun 1.50 olduğu bir yerde Risa bahsedildiği üzere tam bir "Amazon" :) Risa'yı daha çok mimikleriyle tanıyacaksınız diyebilirim çünkü yüzü o kadar çok şekilden şekile giriyor ki normal suratı nasıldı diye düşünüyorsunuz :)






Otani ise bir erkeğe göre çok kısa : 1.56 boyunda.Hatta bu yüzden liselerinde Risa'yla Otani'ye "All Hanshin Kyojin" deveyle cüce anlamına gelen bu ismi takıyorlar.Otani,tatlı ve aynı zamanda hırçın biri.Risa'yla da animenin %85 'inde (kimi kandırıyorum %85'inden de fazlasında) kavga ettikleri için hırçınlık yönüyle daha çok karşılaşacaksınız :)
 
 
 

Risa'yla Otani lisede arkadaşlar [(bu kadar tartışan iki kişiye arkadaş demek ne mümkün ama öyleler :)].Çoğu insanın sevgilisi olduğu bir lise bu ve Risa da ilk bölümden beri sevgili arıyor :) İlk bölümlerde de Otani'yle birbirlerine birilerini ayarlamaya çalışıyorlar ama nasıl sonuçlandığını görürsünüz zaten ;)

Animeyi genel olarak çok beğendim ama beğenmediğim hiç mi yer yok derseniz tabiki var.Anime 24 bölümden oluşuyor ve beğenmediğim tek nokta Otani'yi fazla öküz/odun yapmaları.Tamam bir kızın senden hoşlandığını anlamayabilirsin ama kız gelip de sana:
'Senden hoşlanıyorum Otani!' derse hala anlamaman mümkün değildir diye düşünüyorum.Yani insanı biraz sabırsızlandırıyor ama animenin genelini etkileyen bir eksiklik ya da bozukluk değil,gönül rahatlığıyla izleyebilirsiniz yani :)

En sevdiğim bölümü sorarsanız açık ara Risa'nın manken olduğu bölümdü,bir de havaifişek sahneleri!Çok güzeldi ya!! :)

Bu arada film yorumlarına yaptığım gibi anime yorumlarına da galeri yapacağım.Şimdi sizi "Lovely Complex Galerisiyle" baş başa bırakıyorum ;)





 
 
Kalbimi çalmak istiyorsun değil mi?

Evet efendim :)

 

 

 
Vazgeçtim!!


Risa'nın da Otani'nin de çok sevdiği "biriyle" çekinmiş bir fotoğrafı.
İnanın bana çok komikti,hala gülüyorum :)


Gerçekten bunun gibi biriyle anlaşabiliyor musun?
Bana "bu" demeyin!! :)


 
Nobuko (Risa'nın en yakın arkadaşı): Bu çok tatlı bir kolye nereden aldın?
Risa:Ah!Oh,bu...
Otani: Koizumii!!!
Risa:Tanrı'dan bir hediye :)
(Buna da çok gülmüştüm) ;)







 
 
 
Puanım:
 
 
4 Puan

2 yorum:

  1. All Hanshin Kyoujin deveyle cüce demek değildir. All Hanshin Kyoujin Japonyada biri diğerinden kısa olan iki insanın sunduğu bir komedi programıdır. Otani ile Koizumi'ye böyle demelerinin nedeniyse kavgalarının çok komik olması ve programda da sunucuların hep kavag etmeleridir.

    YanıtlaSil
  2. çokkkkkkkk güzelll bir anime herkesse tavsiye ederim kohari koziki çokkk tatlııı :DDDDDDDDdddddd

    YanıtlaSil