21 Ağustos 2014 Perşembe

1. KCY Blog Turu : | | Yasemin Uras - Yorum + Alıntılar + Çekiliş



İlk turun ilk post'undan herkese merhabalar :) Vay canına hayal gerçek oldu! Ve sağlam heyecan bastı ^^ Görevim alıntılar ve bol bol alıntı içerecek bu post şüpheniz olmasın :) Eğlenceli ve ilklere yakışır bir yorum olması dileğiyle; başlıyorum!:

Yolları kesişmiş 6 Savaşçı.. Can , Selim , Sinan, Ömer , Margarita , Barbara .  Kaderleri onları aynı okulun aynı sınıfına sürüklüyor : Özel Turkuaz Koleji'ne.

Efendi Aron ve ona hediye olarak bahşedilen oğlu Aronos Yaşayan Dünya'nın tek hakimi olmak için yüzyıllardır o ele geçirmek istedikleri dünyanın koruyucularıyla savaş halindeler. Aron , Kötü Ruhlar Dünyası'nda tutsak , bir saatin içinde kapalı kalmış durumda. Savaşçıları en zayıf noktalarından vurarak saati ona teslim etmelerini sağlamaya çalışıyor. Bazılarını ailesinden vuruyor bazılarını işkenceden geçiriyor. Hepimiz için öyle değil mi? Hepimizin bir ölümcül hatası yok mudur? Ama Savaşçıların koruyucu perilerinin daha başından onlara cesaret tozu serpmesi biraz işe yarıyor diyebiliriz ;) Aronos'un çığlıklarını duysanız da en yakın dostunuzun bedeni Cinler tarafından ele geçirilse de sadece endişe var korku yok. Büyük yardımı var bu tozun Savaşçıların üzerinde yani.







Bir de Madalyon'lar var tabii ^^ Perilerin yeni yöntemi olarak özetleyebiliriz , daha önceki Savaşçıların böyle bir şansı olmamış ama bu altılının böyle bir şansı var. Her şey hayal gücünde.. Mesela zamanı durdurup Rüyalar Ülkesi'ne plan yapmak için kaçabiliyorlar :) Hepimizin çocukluk hayali bence :) Onlar da zaten 11 yaşında. Tamam hepimiz 15-18 yaş arası kahramanlara alıştık ama ben bunu sanki Percy'leri okuyormuşum gibi düşünerek önemsememeyi başardım ^^ Zaten bir süre sonra kendilerini 15 yaşına ilerletiyorlar orayı çok sevmiştim :) Hayal gücü ve madalyon birleşince her şey mümkün :)

Tabi bu kadar eğlenceli değil Savaşçıların hayatı.. Bulmaları gereken bir Saat var. Saat'in kendini saklaması Aron açısından Savaşçılara bir avantaj olsa da o Saat'i kendileri de bulmak zorundalar.

Peki Savaşçı nasıl mı seçiliyor? Bir önceki Savaşçı olan büyük babaanneniz mesela.. 64 yaşında öldüyse ve Aronos'a saati kaptırmadıysa , Aronos bir 64 yıl daha o saatin içinde tutsak. 64. yılda kim varsa , o savaşçının torunu ya da büyük büyük torunu hiç fark etmez o zaman sıra sizde demek. Can da Son Savaşçı'nın torunu.. Yani şanslı (!) talihlimiz Can :D

Bu kitapta hayal gücünün hakim olduğu bir kurguyu ve tam anlamıyla bir ölüm kalım mücadelesini okuyacaksınız.. Hemen okumak isterseniz de aşağıdaki çekilişe katılarak 2 şanslı talihliden biri olabilirsiniz.Katkıları için Trend Yayınevi'ne ve biricik editörümüz Elif Tunç'a teşekkürler!! Başka bir yorumda görüşmek üzere! :)


Hiç kimse Lütfü Bey'i bu hale getirenin ruh çalan kötü kalpli bir cin olabileceğini aklına getirmezdi.
Ruh çalan bir cin...


Can okula hiç gelmemeyi bile düşünmüştü. Amcası neden gelemeyeceğini sorduğunda üşüttüm galiba diyerek yalan söylemişti.
Pek yalan da sayılmazdı..
Deliriyorum resmen kafayı üşüttüm..
İki perinin hayali.. Onlara inanacak değildi, bunda kararlıydı işte.
( Melo'dan not: İNANDI :P )

"Selim ne olur affetsen yani?"
"Senin yüzünden aklımı kaçıracaktım."  Ellerinin üzerini kaplayan koyu renkli kılları fark ettiği anda bunu gerçekten de hissetmişti. Eğer Can onu eski haline döndürmeseydi delirebilirdi de.
"Beni bir maymun olarak nasıl düşünürsün?!"


 ( Selim'le Margarita'yı shiplediğim doğrudur :P )

 Selim yan gözle Margarita'ya bakıp gülümsedi.Şimdiye kadar bunu ona söylememiş olsa da buklelerinin Margarita'ya  ne kadar yakıştığını düşündü.


( Can'la Barbara'yı shiplediğim de doğrudur :P )

Can bu duyguyu daha önce yaşadığını hatırlamıyordu. Barbara'yı baygın halde gördüğünde hissettiklerini düşündü. Bu kesinlikle bambaşka bir şeydi. O an kafasındaki tüm bilgiler bir an için silinmişti sanki.

"Kanatları üzerinde durur dengede,
Ormanın üzerinde bir yerde.
Sağ taraı daha ağır soldan,
Dengeyi bozarsan oluverir kordan."

( Bu da sonlara doğru ortaya çıkan bir bilmece. Cevaplarınızı yorum olarak bekliyorum ;)



Can'ın en büyük zevklerinden biriydi yemek yemek.Ama asla obur olduğunu kabul etmezdi.O kendisine lezzet avcısı diyordu.
( Merve'ye ithaf ediyorum :P )


Bir cinin birini kullanabilmesi ancak sırrı bildiğinde mümkündür..


Çekilişe katılmayı unutmayın! :)

9 yorum:

  1. İlk turumuz hayırlı olsun Melis :D Alıntılar da çok iyi olmuş. Ama bana adadığın alıntıyı da paylaşsaydın ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen paylasiyorum o kadar alintinin arasinda unutmusum herhalde <3

      Sil
    2. Katıldım umarım olmuştur ;)

      Sil
    3. Umarım :) Bol şans ^^ :3

      Sil
  2. Katıldım , herkese bol şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. İlk turunuz hayırlı olsun :) Umarım çekilişteki şanslı kişilerden bir olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :3 Umarım olursun bol şans!! :)

      Sil
  4. katıldım.
    facebook : İffet Adalar Kalafat
    twitter : lal541kozmetikmodası

    YanıtlaSil
  5. merhaba :) Blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım. Seni de blogumda görmek isterim...
    Sevgiler!

    http://kitaptanbayan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil