11 Mayıs 2015 Pazartesi

KCY Okuma Etkinliği : Robin LaFevers - Ölümcül Merhamet



Ölümcül Merhamet ile başlayan ve Karanlık Zafer'le devam edecek olan etkinliğimizden herkese merhaba! Ölümcül Merhamet uzun zamandır okumak istediğim ama araya başka kitaplar girdiği için hiç fırsat bulamadığım bir kitaptı. Hep beraber okumaya girişince de fırsat bu fırsat ben de okudum ve daha önceden okumamış olduğuma, araya başka kitapların girmesine nasıl izin verdiğime inanamıyorum. Eğer siz de böyle bir durumdaysanız bence benim beklettiğim kadar bekletmeyin bu kitabı çünkü okunmamış kitaplarınız arasında durmayı zerre hak etmiyor. Böyle baş köşelere falan koyun o derece :3

Kitabın konusunu bilmeyen kalmamıştır o yüzden ben ne düşündüğüme değinmek istiyorum. Kitabın tarihi fantastik oluşu zaten ne kadar güzel olduğu hakkında ufak bir ipucu veriyordur size. 15. yüzyıl Bretanya'sını görmek, o entrikalara, yapılan rollere tanık olmak apayrı bir şey. Hele Ismae'nın bakış açısıyla daha da ayrı bir şey. Suikastçılık hakkında - zehirler, kadınsal maharetler, silahlar ve daha birçok şey - aldığı eğitimler onu badass ve mükemmel bir karakter yapıyor. Ismae'nın öldürürken kullandığı o terimler, malzemeler, zehirler kitabın akıcılığını ikiye üçe katlıyor. Duval'le aralarında filizlenen duygularsa çok çok ayrı :3

Ben Ölümcül Merhamet'i her yönüyle sevdim. Belki suikastçılık eğitimini biraz anlatsaydı daha iyi olabilirdi ama bu ufacık detayın dışında MÜKEMMELDİ. Goodreads'te 5 puan verdim diyeyim siz anlayın. Okumakla ilgiili tereddütünüz varsa olmasın :D Mükemmel bir kitabı kaçırırsınız falan,  gerek yok :D :3

Birkaç gün sonra Karanlık Zafer yorumum da gelecek, o  zamana kadar görüşmek üzere!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder