17 Nisan 2015 Cuma

Okuma Etkinliği : Kitap Yorumu | Sonsuza Kadar - Natasha Boyd



Merhaba arkadaşlar :) Alışıldık grubumuz olan İki Kapak Arası'ndan Rabia, Kitap Dedikodusu'ndan Merve ve bendenizle sürdürdüğümüz okuma etkinliklerimizden bir diğerine hoşgeldiniz! Yine kameranın karşına geçmeme rağmen yine çekemedim, çekmedim. Gün geçtikçe isteğim de azalıyor galiba, bilemiyorum :( Ve bir diğer haberim de yakın zamanlarda bu etkinliklerle ilgili size bir sürprizimizin olduğu! Neyse uzatmadan kitaba geçeyim:

Sonsuza Kadar, Aşka Var Mısın?'da kaldığımız yerden devam ediyor. Bildiğiniz gibi Jack ardında kalbi kırık bir Keri Ann bırakmıştı ve kitabın sonunda da aslında Audrey'nin hamile olmadığını öğrenmişti. Kitaba tam da Jack'in ihanete uğradığı yerden dalış yapıyoruz anlayacağınız. 

Keri Ann hayatına devam etmeye çalışıyor. SCAD'ta burs kazanmış ve ilk sergisine adım atmak üzere. Düşünsenize; bir salon dolusu işin ehli onları tam tanımlayacak insan orada, onun eserlerine bakmak için toplanacak. Bu Keri Ann için inanılmaz büyük bir olay. Çünkü artık onun sırası ve o yavaş yavaş 'kendini keşfediyor' kendisinin sözleriyle. 



Jack, Keri Ann'e dönmek için gün sayıyor neredeyse ama Keri Ann'e dönmek kolay değil. Ortada çirkef bir Audrey varken hem de. Jack'in ilişkisini bitirirken önüne çıkarılan zorlukları ve katlandıklarını yakından okuyacaksınız kitapta ama şunu ucundan çıtlatabilirim; Audrey'nin elinde büyük kozlar var ve Keri Ann'in Jack'le olan ilgisinin ortaya çıkmaması için Jack'in Keri Ann'den bir süre uzakta kalması ve onu korumak için anlaşmalar yapması gerekiyor şirketiyle ve Audrey'nin menajerleriyle.. Bu önemli bir süreç ve Jack bu süreci aşmaya çalışsa da aklında sorular var; ya geri dönebildiğinde her şey için çok geç olursa? 

Konu bu kadar yeter diye düşünüyorum çünkü daha ne desem kitabın tadını kaçırırım. Biraz da ne düşündüğüme gelelim:

Kitaba Goodreads'te 4 puan verdim. Jack'i bu kitapta daha da yakından görebiliyoruz, günlüğünden parçalar okuyabiliyoruz ve bu gerçekten çok hoş bir detay. Kitapla ilgili her şey Aşka Var Mısın?'da da olduğu gibi akıcı, sürükleyici ve Jack dolu daha ne olsun! *-* Aşka Var Mısın?'ı daha çok beğenmiştim ve kitapla ilgili beğenmediğim tek nokta Keri Ann'in 'daha kendimi yeni keşfediyorum Jack, seninle anılırsam başarılarım benim olmaz' tripleriydi. Ben olsam benim de aklımda sorular olurdu tabi buna bir şey demiyorum ancak sen bütün kitap boyunca aynı şeyi söylersen ve 'bunu düşünmeyi erteleyerek' yeniden harmanlayıp harmanlayıp önümüze getirirsen elbette bir yerden sonra kabak tadı verir. 


Dediğim gibi kitapla ilgili tek beğenmediğim nokta buydu. Bunun dışında Jack olsun, efendime söyleyeyim yine Jack olsun çok hoştu :D Şaka bir yana Jack'in Keri Ann'in bu bitmek tükenmek bilmez diretmelerine karşı sabrı ve davranış şekli takdire şayandı. Kızlar, Allah'tan hepimize birer adet Jack Eversea inşallah amin diyerek toplu duamızın sonuna geliyorum *-* 


Yabancı Yayınları'na olan sevgimi dile getirmekten bıkmadım bıkmayacağım *-* O kitapların sırt uyumları olsun ayraçları olsun basımı olsun editörümüz Tuğçe Hanım olsun Yabancı'nın her detayını ayrı ayrı seviyorum. Özenlerinden, yayımladıkları, haklarını aldıkları kitapların seçimine kadar her bir detayı.. Bu etkinlikte de bizimle oldukları için onlara teşekkür ediyor, sevgilerimi yolluyorum. Umarım size de kitap hakkında yardımcı olabilmişimdir. Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzeree!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder