13 Kasım 2014 Perşembe

10. KCY Blog Turu : | | İsabel Wolff - Aşk Meselesi : Alıntılar




10. blog turumuzdan herkese merhabalar! Bu aralar sınavlardı, okuldu derken turdan tura yorum yapabiliyorum ancak :( Ama kitap okumayı ihmal etmemeye çalışıyorum ve okuyup henüz yorumlayamadığım, sizlere tanıtmak istediğim o kadar kitap birikti ki, şu meşgullüğü üzerimden atabildiğim ilk an koşa koşa yorum yazacağım! :) Duman ve Kemiğin Kızı'nın ikinci kitabı olan Kan ve Yıldız Işığı Günleri de buna dahil benden söylemesi! :) Yakında bomba gibi döneceğim diyerek Aşk Meselesi yorumuna girişiyorum o halde:

Ana karakterimiz Laura Quick. Laura'nın kocası 3 sene önce ortadan kayboldu, yani o öyle sanıyordu çünkü yakın zamanda "kaybolmuş-eski-kocasından" onu terk ettiğini, onu daha fazla aramamasını söyleyen bir not aldı. Bir NOT! Yani artık kocasının kaybolmadığını biliyordu sadece terk edilmişti canım olurdu böyle şeyler (!) 

Laura'ysa kendini işine veriyor ve yola Nick'siz -kocasını, eski! kocası- devam etmek için adımlar atıyor. Bir kapı kapanır bir diğeri açılır misali çalıştığı televizyon şirketinden bir bilgi yarışmasının sunuculuğu için teklif alıyor. Kızın şansı açıldı falan diye düşünmeyin daha yeni başlıyoruz *pis gülümseme* :) İlk yarışmacısı üniversitedeki erkek arkadaşı Luke! Yarışmadan sonra Luke ve Laura tekrar denemeye karar veriyor ama biraz daha bekleyin çünkü henüz mutlu sona ulaşmak için çok erken. 

Neden mi? Çünkü Luke'un eski karısı tam bir kontrol manyağı. Boşanmış olmalarına rağmen adama karışıp karışıp duruyor ve bu başlarda Laura için sorun olmasa da sonraları çözmeleri gereken bir probleme dönüşüyor Luke ve Laura için. Peki bu ikili mutlu sona ulaşabilecek mi ya da nasıl ulaşacak diye düşünüyorsanız buradan sonrasını öğrenmek size ve okuma hızınıza kalmış. Belki de çekilişten kazanırsınız bu güzel kitabı kim bilir? :) Öyleyse geçelim alıntılara!

                                                       

"Cevabı bulabildin mi bari?"
"Şey.. Cevabı buldum. Yüz bin kez. Bir insan kalbi günde yüz bin kez atar değil mi?"
"Doğru.." Eğilip yanağıma bir öpücük kondurdu. 
"Bazen daha fazla.."

                                                       

"Eee, söyle bakalım. Aranızda bir kıvılcım oldu mu?"
"Şey, evet. Hep Luke'la yeniden karşılaşsam ne olur diye düşünüp dururdum zaten. Şimdi biliyorum. Kimya aynı, hiç değişmemiş. "
"Tekrar görüşeceksiniz değil mi?" diye sordu Fliss.
Kalbim yerinden oynayacaktı sanki.
"Yarın akşam onunla yemeğe çıkıyorum."

                                                       

Luke uzanıp elimi tuttu. Fakat bu defa elimi çekmedim..

                                                       

"..Peki, Kutsal R kimdir? Vaftiz törenlerinde Tanrı'ya yardım eden kimdir? Kutsal R'nin kim olduğunu söyleyebilecek kimse yok mu?" Hepimiz utancımızdan taş kesilmiştik. "Kutsal Rrr.." diye devam etti rahip,bizlere yardımcı olmaya çalışarak.

"Robocop." diye söylendi Mike.
"Ruh." dedi Hope yüksek sesle.

                                                     

Belime sarıldı, kulağıma eğildi ve sonra da kulağıma fısıldadı.
Birden, tüm vücudumu bir ateş basıvermişti.
"Bu çok ciddi bir soru" dedim.
Beklenti içinde bana baktı. "Vee?"
Gülümsedim. "Cevabım evet."

                                                      


Kitap genel olarak güzeldi, chick-lit türünü de severim bilenler bilir :P Yani kimlere önerirsin,okumalı mıyız derseniz türünü sevenlere önerebilirim ancak. Sonra bana gelip de ben bilim kurgu seviyorum Aşk Meselesi'ni beğenmedim demeyin :P 

Bir sonraki yorumda görüşmek üzere! Her zamanki gibiiii, yorum bırakırsanız sevinirim, öpüldünüz :* *-*

1 yorum:

  1. http://athenaninguncesi.blogspot.com/2014/11/ya-oyle-olsayd-mimlendim-6.html

    mimledim :3

    YanıtlaSil