6 Temmuz 2015 Pazartesi

Kitap Tanıtımı : GO! Kitap - Yağmur Yağarken - Lisa De Jong



Merhaba arkadaşlar!! GO! Kitap'ın yenisi olan Yağmur Yağarken'i duymayanınız kalmamıştır herhalde, duymayanlar içinse ben buradayım :D Kitabın Goodreads Puanı insanı şaşkına çevirecek kadar iyi! Kaç mı? 4.34!!! ( Detaylı Goodreads için buraya bakabilirsiniz.. ) Kitabın kapağına bayıldığımı söylemem gerek, kitabın kendisini ise çok merak ediyorum bunu heyecanımdan anlamışsınızdır :)

İşte arka kapak ve diğer merak ettiğimiz bilgiler:

Eser Adı: YAĞMUR YAĞARKEN
Yazar: LISA DE JONG Etiket Fiyatı: 17.00 TL Türü: Roman Çeviren: Duygu Yücel Editör: Nurten Hatırnaz Kaçıncı Baskı: 1. Baskı Sayfa Sayısı: 400 Baskı Tarihi: Temmuz 2015

Hayatım bir gecede sonsuza dek değişti.
Beau benim ilk aşkımdı. Sonra her şey altüst oldu. Artık hiçbir şey eskisi gibi değil. Ona nedenini söyleyebilsem keşke. Ama söyleyemem. Hiç kimseye söyleyemem. Ona ne kadar ihtiyacım olduğunun farkında bile değilmişim. Ta ki gidişiyle yapayalnız kalana kadar. Sonra Asher Hunt çıkageldi. Büyüleyici bakışları ve muzip gülümsemesiyle... Herkes ondan uzak durmamı söylüyordu. Oysa onun tek yaptığı beni esir alan acılarımı dindirmekti. Ben, kaderimin o yağmurlu gecede mühürlendiğini sanıyordum ama Asher bana bunun sadece yeni bir başlangıç olduğunu gösterdi. Beni kurtardı. Bana yeniden umut verdi. Ama şimdi hayatım bir sır yüzünden bir kez daha altüst olmak üzere…

2 yorum:

  1. merhaba tatlım merak uyandırdı aslında severim bu tarz okumayı bizim yazarlardan inci Aral bu tarz yazıyor ondan ilgimi cekti.. bloğunu takibe aldım :) bende beklerim sevgilerle cnm

    YanıtlaSil
  2. İyi günler. nasıl yazacağım bilmiyorum ama mecbur kaldım buna..
    ben 18 yasındayım bu zamana kadar değil roman bir kitap ayıracım dahil olmadı,şu an bilgisayar basına oturunca hemen düşündüm nasıl sahip olabilirim bir kitaba diye.. ve. size denk geldim .. size durumum kötü olmasa,inanın yüzümü büküp yazmazdım,akrabamdan istedim teyzemin kızından,liseyce baslayacakmıs veremezmiş,bende allah nasip ederse üniye baslıycam.. cok istiyorum kitap okumayı,okulun verdiği devlet kitaplarının edebiyat sayfalarını okuyorum hep,okul kütüphanesinden alıyordum okul zamanı geri istiyorlardı süreli verdikleri için,annemin kıyafet dolabında küçük bir çekmece var,herkes gibi olmasada orasıda benim kitaplığım olsun istiyorum,bu arada annemler beni dışarıya hiç çıkarmıyor,okulda tatil olunca ne harçlığım var nede başka bişey,lütfen dilenci gibi algılamayın,kitap aşkı aşırı fazla bende,hiç kendime ait romanım yok,okuduğunuz,yırtılmak üzere bile olan,gönlünüzden ne koparsa,roman,not defteri bile olur.. güvenmiyorsanız telefon numaramıda veririm.. yollama imkanınız var mı?.. şimdiden Allah razı olsun.

    YanıtlaSil