24 Temmuz 2015 Cuma

KCY Blog Turu : Okuma Etkinliği - Tahereh Mafi | Beni Bırakma




Herkese merhaba! Bana Dokunma ile başlayan KCY Okuma Etkinliğimiz Beni Bırakma ile devam ediyoor!
Yine konuya değinmeden kitabın nasıl nasıl güzel olduğuna değineceğim. Kitap ilki gibi yine akıcı ve müthişti, ilkini okuduysanız zaten okumamanız elden değil yani benim yorumuma ihtiyaç duyacağınızı sanmıyorum, öyle bir seri.. *-* Yani bu dediğimin çevirisi şu ki; ilkini okuyup, şu an bu yorumda gezinirken Beni Bırakma'yı sepete ekleyip eklememek için kendini ikna etmeye çalışanlar: OKUYUN! Bakın nasıl da yardımcı oldum (!)
İlk kitabın sonundan da anlayabileceğimiz gibi bu kitapta Warner'ı çok fazla göremiyoruz ne yazık ki, gördüğümüz yerlerle yetinmeye çalışıyoruz. *Warner özlemi emojisi*
Kitabın dili, yazarın bize derinden hissettirdiği duygular öyle güzel ki seriye başlamadıysanız gerçekten başlamalısınız. :') Kitaba puanımsa Rabia'nın bana hazırladığı *seniseviyorum* puanlama çizelgesinden beş tatlı Chesshire Kedisi!


Başka bir yorumda görüşmek üzere, hoşçakalın!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder