28 Temmuz 2015 Salı

19. KCY Blog Turu : | | Tahereh Mafi - Beni Yakma : Yorum




Kitap Adı: Beni Yakma
Orijinal Adı: Ignite Me
Yazarı: Tahereh Mafi
Seri: Shatter Me, #3
Yayınevi: Dex Kitap
Sayfa Sayısı: 400
Yayın Yılı: 2015
Türü: Genç Yetişkin, Distopya, Romantik, Doğaüstü
Goodreads Puanı: 4.47  (52,546 Oylama)
Fiyatı: 25 TL



Shatter Me serisinin sonuna geldik ki bu inanmak istemediğim bir şey. SERİ ÇOOOK GÜZELDİ. Bitmese daha çok sevinirdim. Neden bazı kitaplar bitmek zorunda ki, 24356685659 tane devam kitabı olsa olmaz mı yani? Burada ne yaptığımı anladınız mı hı, hı? Juliette gibi yazmak fena havalı bir hismiş, benden söylemesi. 

Kitap yine bildiğiniz ve benim hep söylediğim özelliklere sahipti; akıcılık, mükemmel bir kalem, kitaba sarılmanızı gerektirecek her şey yani :3 *-* Serinin ilk iki kitabını okuduysanız devam etmemeniz için bir neden göremiyorum, yani bahane uydurmayı bırakıp bir koşu gidip kitabı alın ya da Facebook'ta iki kişiye hediye ettiğimiz çekilişimize katılın ^^ :D


Bu en sevdiğim alıntıydı herhalde :33 Çok mükemmel olmamış mı sizce de? *-*

Bugün sizle Beni Yakma'yı okurken dinleyebileceklerinizi paylaşacağım, en azından benim aklıma gelenleri :D

İşte Playlist:




Taylor Swift - How You Get The Girl



Başka bir yorumda görüşmek üzere, hoşçakalın!! ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder