15 Haziran 2015 Pazartesi

1. Maskeli Kitaplar ile Okuma Etkinliği : Hiçliğin Kıyısında - J. A. Redmerski | Ephesus Yayınları



Merhaba arkadaşlar!! Maskeli Kitaplar ile Okuma Etkinliği'nin birincisine hoş geldiniz! Aslında bir bakıma birinci sayılmaz çünkü bu üçlünün daha önceden yaptığı birkaç etkinlik daha var ama neyse, gevezeliği kesip be düşündüğüme geçeyim
Bu kitabın konusunu artık bilmeyen kalmadığından bir daha anlatıp sizi sıkmak istemiyor ve sadece be düşündüğüme değinmek istiyorum.
Kitap gerçekten çok güzeldi. Türünün başarılı örneklerinden biriydi ve okuması gayet eğlenceliydi. Camryn ve Andrew'un arasında geçenleri okumak gerçekten ayrı bir keyifti. Andrew'a zaten bayıldım yani bayılmamak elde değil. Karşılaşmaları, düşünceleri ve yaşadıkları beni bir kez daha tesadüflerin ve gerçek aşkın varlığına inandırdı da diyebiliriz. Türünü seviyorsanız hiç düşünmeden alın okuyun derim. Aşık olunacak yeni bir erkek karakter arıyorsanız yine alın okuyun derim. Şu yaz aylarında elimden akıp gidecek çok güzel bir kitap istiyorum derseniz yine okuyun derim. Kısacası okuyun derim Ama almaya gitmeden önce çekilişimize de katılmanızı öneririm, sizi bu taraftan alalım
Ben kitabı gerçekten sevdim, verdiğim puansa tamı tamına 4.20 be eksiği var ne fazlası Bana göre sadece son olay biraz ekstremdi ve kitap bitmeye yakın olduğundan mıdır nedir kısaca masal gibi anlatılmıştı. O da kırılan 0.8 puanın gittiği yerdi zaten Son olaraksa Ephesus'un ciltli olarak okuduğum ilk kitabıydı ve başarılı buldum. Deri görünümü gayet hoştu, tekrar tebrikler
Ephesus'a bu etkinlikte bizimle olduğu için teşekkür ediyoruz. Umarım yorumun size yardımcı olabilmiştir Görüşmek üzeree! colonthree ifade simgesi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder