8 Ekim 2014 Çarşamba

MİM # Book Challenge Tag





Merhabalarr :) Bayramın son günü de olsa hepinizin bayramı kutlu olsun ^^ Mim yapmayalı uzun zaman olmuştu yani yaparken çok zevk alacağımı düşünüyorum. Part of The Book'a ve Kitap Dedikodusu'na beni mimldikleri için teşekkür ediyorum ve başlıyorum :)

 1)İlk Hayranlığım:




8 yaşlarındayken okuduğum ve hala kitabın sayfalarını araladığımda gülüp duygulandığım bir kitaptır Bay ve Bayan Kıl. Çocuk kitabı ve şimdi okuduklarımız arasında ayrım yapanlara çoğu blogger gibi ben de gıcığım, sonuçta onlar bizim ilk aşklarımız <3 Okumak isteyen varsa zaten ince ve akıcı bir kitap olduğu için kesinlikle öneririm.

2)Favori Serim:

Bu soru çoğumuza zor geliyor ama biz bunu Merve'yle hem telefonlarda hem de yan yana uzun uzun konuştuğumuz için eleye eleye hangisini sevdiğimizi bulduk. Kısa sürede çok kitap okudum ve kesinlikle konusu anlatımı ya da herhangi bir şeyi daha iyi olan kitaplar okumuşumdur ama Lux Serisi'nin yeri bende çok başka. Daemon'ın da öyle :3 Bu seriyi okumayan çoğu insan ilk ya da ikinci kitapta Daemon'ın öküzlükleri yüzünden bıraktı farkındayım ama Daemon'ın öküzlükleri Obsidiyen'den sonra yok olma derecesine gelip Oniks'te neredeyse yok oluyor. Bunları yapmasının da sebepleri var konuşmak isteyen olursa yorum olarak yazabilir çok da iyi olur sizlerle konuşmayı çok seviyorum, bu şıkkı da daha fazla uzatmamak iyi olacak galiba :)





3)Favori Kitabım:

 Böyle sorunca insanın beyni duruyor :) O kadar kitap arasından seçim yapamam o yüzdeeeen sevdiklerim hangileri diyince aklıma gelenleri söyleyip 5. Dalga ve Duman ve Kemiğin Kızı diyeceğim <3 Okumayan kalmamalı bence.



4)Favori Erkek Karakterim:

Bir önceki sorudan çok belli bir şekilde Daemon diyeceğim ama Meleğin Düşüşü'nden Raffe, 5. Dalga'dan Ben Parrish ve Evan Walker ve daha bir çoğu book boyfriend'lerim arasında yer alıyor ama en ağır basanını soruyorsanız tabi ki Daemon Blake..

5)Favori Bayan Karakterim:

Meleğin Düşüşü'nden Penryn, Duman ve Kemiğin Kızı'ndan Karou ve Melez Sözleşmeleri'nden Alex favorilerimden. Güçlü bayan karakterler her zaman süperdir, badass olan herkesi seviyorum anlayacağınız. Salak ve saf olanlar gerçekten kitabın güzelliğini sömürüyor -_-

6)Favori Okuma Saatim:

Hahaha :) Bu gerçekten kitap kurtlarına sorulması gereken bir soru değil. Biz okuldan veya normal işlerimizden fırsat bulduğumuz her an okumaya fazlasıyla meyilli insanlarız ve bizi seviyorum <3

Sorular bittii ve ben fazlasıyla eğlendim. Mimler çok zevkli oluyor. 20 kişiyi etiketlemem gerekiyormuş ama o sayıya ulaşabileceğimi zannetmiyorum :)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder