4 Ağustos 2014 Pazartesi

THE BOOK SACRIFICE TAG !

Bugün normal bir yorum yerine Book Sacrifice Tag ile karşınızdayım :) Bu etkinlik spontane gelişen bir olayda hangi kitapları feda edeceğimizle ilgili. Aslında çok sevmediğim kitap yoktur o yüzden soruları cevaplarken baya bir zorlanacağım :P Hemenn başlıyorum :)




Senaryo 1 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

Kitaplarımın hepsi benim bebeklerim :P  Ama işe sevmediklerimizden başlamak lazım değil mi :P Kesinlikle Eşleşme serisinin -Ally Condie- 2. kitabı olan Yol'u yakardım çünkü bir serinin nasıl böyle mahvedilebileceğini gözler önüne serdi Ally Condie -_-

Senaryo 2 : Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız ordan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitaplar. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !


Bukre :( Okuduğum için değil , normalde okumadığım kitap için böyle bir yorum da yapmam ama böyle bir soruyla karşılaşınca Çok Satanlar listesinden gitmeye karar verdim ve aklıma Bukre geldi :) Böyle kitaplar nedense bana "bayık" geliyor ya da o kadar edebiyat yapmak amacıyla yazılıyor ki bir yerden sonra okumaktan vazgeçiyorum :P Bukre sevenler , üzgünüm :(

Senaryo 3 : Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel ,hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor,şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?


Alaycı Kuş :( Seriye hayranım ama son kitap beni derinden yaraladı .  Ölümler , olaylar hepsinde ayrı bir üzüldüm :) Belki de yağmurun altında ıslanırsa hiç o olaylar yaşanmamış gibi davranabilirim kim bilir :P

Senaryo 4 : Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp,gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.


Klasik okuyan biri değilim :( Aksine kendimi bildim bileli çok büyük bir önyargım var onlara karşı. Şeker Portakalı'nı tüm önyargılarımı yenerek okudum ve çok sevdim onun dışında bir klasik okuduysam bile hatırlayamıyorum o yüzden PAS :D


Başka bir etkinlikte görüşmek üzeree ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder