25 Ağustos 2015 Salı

21. KCY Blog Turu : | | Amy A. Bartol - Sezgi : Yorum + Ön Okuma || Yabancı Yayınları



Sezgi'ye düzenlediğimiz KCY Blog Turumuzun ilk gününe hoş geldiniz!

Bir önceki yorumumu, yani Kaçınılmaz'a yaptığım yorumu okuduysanız ilk kitabı ne kadar sevdiğimi hatırlıyorsunuzdur. Aynı sevgiyle Sezgi'yi de okumaya başladım tabi ki.. Ve puff.. Sezgi'de bir şeyler beni engelledi sanıyorum. Isınamadım Sezgi'ye. Neden diye sorarsanız, Reed'i çok seviyorum biliyorsunuz ama Reed - Evie ilişkisi biraz klişeleşmeye başladı. Yani diyalogları. Hani, ben seni şöyle seviyorum böyle seviyorum'lara başladılar ilk 100 sayfada. Yani ilk 100 sayfa benim için sıkıcı geçti hem diyaloglar hem de yazarın o ilk yüz sayfayı canlandıramamasındandı bence.

Ama o 100 sayfadan sonra açılıyor kitap. Heyecan ve aksiyon geliyor, beklenen olaylar gerçekleşmeye başlıyor. Oradan sonra ilk kitapta olduğu gibi akıcılığını yine eline alıyor ve sizi geri avucunun içine alıyor, yani benim için bu şekildeydi :D



İlk kitabı okuduysanız tabi ki okumanızı öneririm çünkü Kaçınılmaz'ın sonundan sonra Alfred'in yapacakları, asıl başlarına gelecek olaylar, Russell'ın Serafim olmaya giden adımları bunları merak ediyorsunuzdur. Alıp gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz. Bu iki paragrafı, yani ilk 100 sayfayı belirtme amacım beklentinizi o sayfalar için düşük tutmanız gerektiğini düşündüğümdendi. 101'e geldiğinizde beklentileri eski yerlerine koyabilirsiniz :D

Bu arada Yabancı'nın basımına BA-YIL-DIM! Bu serinin ayraçlarına v kapaklarına zaten hastayım ama bir de rafta yan yana görünüşleri var ki of diyeyim size.. Raflarınızda bulunmasını isteyeceğiniz türden bir güzellik Öngörü Serisi.

Lafı daha fazla uzatmadan sizi ön okumayla baş başa bırakıyorum. Her zaman söylediğim gibi bir kitabı alıp almamakta kararsızsanız hep ön okumasını okuyun ;) Başka bir yorumda görüşmek üzere!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder