25 Nisan 2014 Cuma

Film Yorumu #1-Uyumsuz

 

PUAN 7.1 /10
Yapım: 2014 ABD
Tür: Bilim Kurgu, Aksiyon, Romantik
Süre: 139 Dak.
Yönetmen: Neil Burger
Oyuncular: Shailene Woodley, Theo James, Kate Winslet, Jai Courtney, Miles Teller
Senaryo: Evan Daugherty,Vanessa Taylor
Yapımcı: Douglas Wick,Lucy Fisher, Pouya Shabazian 
 
...
 
Vaoww! :) Galiba bu filmi özetleyecek tek kelime bu.Cidden vaoww :)
 
Filme arkadaşlarımla gittim ve harikaydı diyebilirim.Kitapta ne okuduysak o vardı ve bence kitaptan uyarlanmış filmler için en uygunu bu şekilde olması.Sonuçta kitabı beğendiğimiz için filmine gidiyoruz değil mi?Ateşi Yakalamak'ı da bu yüzden çok beğenmiştim.Uyumsuz'da kitabı tekrar okumuş gibi oldum ve ne hayal ettiysem gördüm diyebilirim <3

 
Film Tris'in iç sesiyle başlıyor ve bu sayede toplum hakkında bilgi eksikliği hissetmiyorsunuz.Kitabı okumayanlar için söylüyorum,filmi izledikten sonra şöyle olacaksınız,beraber izlediğim arkadaşlarım da aynen böyle oldu:
 
-Bu bir seriydi değil mi?
-Evet.
-2. kitap neydi?
-Kuralsız,yakında Yandaş da çıkacak.
-.....
-Ne oldu ki?
-Şimdi düşünüyorum da burdan çıkışta bir kitapçıya gitsek,ben Kuralsız'ı alsam?
 
Konuşmamızın aynısını filmden sonra yaşayacağınızı garanti ediyorum :)
 
Bu arada filmin kurgusuna ve karakterlerin filme uyuşuna hayran oldum.Shai (Tris) ve Theo (Four) filme tam anlamıyla "cuk" oturmuş :) Bu arada sevgili ben biraz önce ne öğrendim biliyor musunuz?Duyunca hemen yorumuma eklemek istedim:
 
 
SHAI ve THEO (gerçekte) beraber olduklarını doğrulamışlar.Nişanlı olup olmadıkları bilinmiyor ama sonuçta beraberlermiş :) <3 <3 Ne kadar sevindim tahmin bile edemezsiniz!!


 
 
 
 
Filmle ilgili son yorumumsa;filmde Uriah ve Marlene gibi karakterlerin olmamasına üzüldüm ve arkadaşlık bağları kitapta anlatıldığı kadar işlenememiş.Ama 504 sayfalık kitabı 2,5 saate sığdırmak da zor şey.Yani eksikliğini çok çekmiyorsunuz.Şimdi sizi DIVERGENT GALERİ'siyle baş başa bırakıyorum:
[Bu arada Divergent'ın okuşuna (dayvörcınt) :) bayıldığım için ikide bir öyle diyorum,siz bana aldırmayın,ama bir söylesenize!Çok tatlı değil mi? :)] 
 
Artık özverili Tris ya da cesur Tris değilim.Artık ikisinden de daha fazlasıyım..

 
 
Kütüphanemde bile asılı olan bir Kuralsız repliği.En sevdiklerimden :)

 
 

 
 
Ben Uyumsuzum.
Kontrol edilemem.

 
 
 

 
 
 
 
Her biri geride bıraktığım bir aile üyesi için..

 
 
Ben bir yarı tanrı,büyücü ve haracım.Bu yüzden UYUMSUZUM.

 
 
DAUNTLESS CAKE!!

 
 
Tris:
Nefes almayı bıraksam Peter her halde parti verirdi.
Four:
Sadece kek varsa giderdim :)

 
 

Seni farklı kılan tehlikeli de kılar. 

 
 

 

Puanım:5

5 Puan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder