22 Temmuz 2015 Çarşamba

KCY Blog Turu : Okuma Etkinliği - Tahereh Mafi | Bana Dokunma



Bu mükemmel seriye yaptığımız heyecanlı etkinlikten herkese merhaba!

Shatter Me serisini okumak için can atan ben de dahil olmak üzere Beni Yakma'nın turunu aldığımızda tüm Cadıların çok çok mutlu olduğunu söyleyebilirim, sizce de mükemmel değil mi?? :3

Kitabı okumayı ne zamandır istiyordum ve ne zamandır raflarımda okunmamış olarak gözümün içine bakıyordu bilemiyorum. Yeni çıkan kitaplara olan merak, yoğunluk, tur ve reading slump derken bir türlü okuyamamıştım. Geç olsun güç olmasın, iyi ki okumuşum çünkü bu seri mükemmel!



Konuyu anlatmadan ne düşündüğüme değineceğim. Kitabın değişik bir kurgusu, aşık olunası karakterleri ve öyle bir akıcılığı var ki sıcak yaz günlerinde bile elinizden bırakamıyorsunuz! Kitabın dili alışılagelmişin dışında ve bu da size Tahereh Mafi sen nasıl türünün tek örneği bir yazarsın dedirtiyor, zaten kadın bu kitabı yazdığına göre yazarlık becerilerinden şüphe etmek imkansız. *-*



Karşınızda bana-göre-Adam

Kitapta bir de Team Seçimi konusu var ki orası benim için bildiğiniz savaştı. Adam mı Warner mı derken kendi içimde savaş verdim. Warner'ı sevmek için çok uğraştım ancak ne kadar uğraştımsa da ilk kitapta Adam benim için daha ön planda oldu. Normalde dışarıdan anlaşılamaz karakterleri çözmekte onları sevip bağrıma basmakta çok iyiyimdir (örn. Daemon Blake, Kaidan Rowe..) ancak Warner'ı anlamayı çok istememe rağmen bir türlü anlayamadım. :(  Umarım bunu Beni Bırakma'yı okurken sağlayabilirim çünkü TEAM WARNER diye bağırmayı o kadar çok istiyorum ki Warner'ı anlamak benim için bir ihtiyaç oldu. :D İç sesimdeki çatışmayı da böylece size anlatabilmiş oldum. :)







Karşınızda bana-göre-Warner

Kitabı size nasıl kelimelerle özetleyebilirim bilmiyorum. Anlatılmaz okunur demekle yetineceğim çünkü Shatter Me serisi okumadan geçmemeniz gereken serilerden biri. Öyle ki şu ana kadar okumayarak yaptığınız hatayı ancak okuyunca anlıyorsunuz! Demem o ki siz bir koşu alın, - ya da Facebook çekilişimizden edinin - ben de o sırada Beni Bırakma'ya başlayayım; gerçekten meraktan ölüyorum! *-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder